joi, 9 august 2012

DIN CIOBUL ASCUȚIT...


Din ciobul ascutit de bolovan,
Mi-am rastignit la gat un talisman.
Din schija ascutita de otel
Am rasucit iubitei un inel.
Si-n noaptea-mbalsamata-n crizanteme,
Am ciopartit cu truda noi poeme.
Si-apoi cu dalta si ciocanu-n mana,
Am preschimbat un munte-n blanda luna.
Muiate-n sange si-mproscate cu noroi
Va daruiesc azi tuturora versuri noi.
Aprinse de vapaia care arde-n mine,
Le-am scris cu sangele ce clocoteste-n vine.
Am scrijelit in piatra cea mai dura
Versete improscate cu masura.
Din bolovani am incercat sa scot rubine
Scuipand pe portelanurile fine.
E drept, de-o frumusete uimitoare,
Dar toate bibelouri trecatoare.
Pe tomul mazgalit cu versurile mele,
Sudoarea fruntii picura pe ele.
Eu le-am manjit cu sange si noroi.
De vreti sa le cititi, sunt pentru voi.
De nu, raman a pururi cantecele mele,
M-or mangaia tarziu, in ceasurile grele.
Vor dainui aceste versuri peste ani,
Sunt pravaliri de stanci si bolovani....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu